יום שני, 26 בדצמבר 2011

אני 10

אני 10 הוא אתר ששם לו למטרה לסייע לתלמידי בית ספר מכיתה א' עד ט' בתחום החשבון והמתמטיקה. דבר זה נעשה על ידי סרטונים. את הסרטונים יוצרת מנהלת האתר, מאיה קלנר, בעצמה. כל סרטון דן בנושא נתון, במשך זמן קצר.הזמן הקצר מאפשר למידה שאינה מייגעת מדי. ניתן להגיב ולשאול שאלות על כל אחד מן הסרטונים. הסרטונים נמצאים ביוטיוב והקישורים אליהם מאורגנים באתר אני 10. לכל סרטון הסבר קצר המציג במלים בודדות את מהותו.  הסרטונים מסווגים על פי כיתות ובתוך הכיתות לקטגוריות נושאיות. עד כה הועלו 690 סרטונים.
מאיה קלנר מציינת שהייחוד בשיטת ההוראה שלה היא פישוט, עד כמה שאפשר, של החומר הלימודי באופן שהלומדים יהיו מסוגלים להבין את מהות הבעיות, את הבסיס של מה שנשאל והפתרון מוסבר באופן ברור מתחילתו ועד סופו. מטרתה היא להגיע לכמה שיותר תלמידים המתקשים בלימודים. אורעד י' (26.12.11).
לראשונה נחשפתי לאתר כשקראתי כתבה באתר שלובים מאת יורם אורעד.מיד נכנסתי לבדוק ומצאתי אתר ידידותי למשתמש,ברור,נגיש,חינמי.נכנסתי לשיעור הנדסה לכיתה ה' בנושא המרובעים מצאתי כי איכות הקול טובה,ההסבר ברור ומקצועי,ביתי הלומדת בכיתה ה' שתפה פעולה ופעלה ע"פ ההוראות שהיו גם לה ברורות.ניתן משוב למשימה עם דוגמה. ישר כוח למורה מאיה קלנר שנותנת שירות בהוראת המתמטיקה וההנדסה לתלמידים באופו חופשי. ניתן לשלב את השיעורים בעבודה בכיתה בקבוצות קטנות או באופן יחידני לילדים שזקוקים להסבר נוסף.ממליצה בחום.











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה